2015. október 29., csütörtök

5. fejezet - Egy különleges randi

Malia Dobrev.
Másnap reggel, mikor felkeltem, tudtam, hogy biztonságban vagyok. Kikeltem az ágyból és felvettem a köntösömet. Lementem a konyhába és Danielt láttam meg, Odamentem hozzá, és megöleltem.
- Jó reggelt, drágám.
- Jó reggelt neked is, hercegnőm. Vagy mondjam, hogy Csipkerózsika?
- Jajj, ne viccelődj velem.
- Mi lenne, ha ma egy kicsit kikapcsolódnánk?
- Mire gondolsz?
- Hát, vacsorára.
- Rendben, menjünk.
- Mind a kettőt szeretnéd?
- Igen, szeretném veled tölteni az egész napot.
- Akkor ezt megbeszéltük.
- Na és mi lesz Emilivel? A feleséged, és nem hagyhatod csak úgy ott.
- Tudom, és beszélni is fogok vele. Apropó, neked is be kellene adnod a válókeresetet, drágám.
- Igen, és be is fogom adni. Csak egy napot kérek, egy napot, amikor nem törődünk semmivel, csak egymással.
- Rendben. Ezt megkapod, és bármi mást is, amit csak szeretnél.
- Szeretlek.
- Én is, téged.- majd a csókunk után, én elmentem lezuhanyozni és elkészülni. Mikor pedig elkészültem, nagyon későre járt, vagyis olyan 6 óra fele lettem kész, mert hát, amikor felkeltem délután 1 óra volt szóval 5 órán keresztül csak készülődtem. Elindultunk, és egy csodaszép étterembe, ahol vacsoráztunk.
- Na tetszik ez az étterem?
- Igen, gyönyörű.- a vacsora után pedig elmentünk táncolni. Olyan gyönyörű volt, amikor vele lehettem. Életem legszebb élménye. Sosem akarom őt elveszíteni. Még belegondolni is rossz, hogy egyszer talán elveszthetem őt.
Amikor a táncnak vége lett, mi hazamentünk, én leszedtem a sminket az arcomról és lefeküdtünk aludni.
*2 héttel később*
Már pontosan 2 hete vagyunk újra együtt vagyunk Daniellel. Most épp dolgozik, én pedig itthon vagyok, ugyanis Danielnek sikerült megvennie a hotelben azt a szobát, amiben most lakunk. Ő is ideköltözött, bár még mindig Emili férje, mert ő nem hagyta hogy elváljon tőle. Én pedig sikeresen elváltam Matt-től, akit azóta nem láttam. Azonban, azt hiszem, hogy újra terhes vagyok, mert a tünetek jelentkeztek, és én most csináltam egy tesztet, ami kimutatja, hogy terhes vagyok. Aztán kopogtak az ajtón, amit én nagyon furcsálltam, mert nem vártam senkit. Mikor kinyitottam, Matt-et láttam meg.
- Te meg mit keresel itt?
.................................Folytatjuk.................................

5 megjegyzés:

  1. Egy nap alatt elolvastam a blogot és azóta várok az újabb részre *-*
    Minden ami delena az csak jó lehet oh kérlek mond, hogy már tervben van a következő rész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Igen tervben van a következő rész, amit vagy még ma este vagy holnap fogok megírni. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó! Csak 3 napja találtam meg a blogot, de már most oda vagyok a történetért. Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  3. Koszonom szepen. Mar a 6. resz is kint van����

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó amit írsz de szerintem több kéne benne legyen a leírás. Az érzelmi leírás és a külső leírás is mert akkor úgy könnyebb nekünk olvasóknak azonosulni a karakterekkel. Ezt tekintsd építő kritikának.

    VálaszTörlés